Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
22.03.2020
NOVĚ OTEVŘENO
Po ukončení nouzového stavu nově otevřeno Rondo Lužiny Zázvorkova 1,Praha 5 (přímo u metra B stanice Lužiny.)  číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

Reklama

  1. Úvod
  2. JAK NAKUPOVAT »
  3. Doprava a platba

     

    Českou poštou – obchodním balíkem

    Po celé ČR doprava 159,- Kč Dobírečné 49kč

    • Zboží Vám zašleme českou poštou jako obchodní balík. Zboží je důkladně zabaleno (protinárazové - bublinkové obálky, krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

    Zboží je doručeno do 24 hodin. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.

    Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy nám přijde objednávka.

    Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 13:00 h.

    • Při objednávce na Slovensko  je poštovné 300 Kč(doručení Českou poštou)

     

    1. Převzetí zboží od dopravce:

    Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 
    Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

    Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

    Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

    Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky

    Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem. Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

    V případě dopravy PPL:

    Po celé ČR. Doprava 149,- KČ DOBÍREČNÉ 39,-KČ

    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u řidiče PPL.. PPL. nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

    Doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

    Poznámka:

    Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
    Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 602143907. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

    V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

    4. Problémy s doručením

    Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

    • Na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
    • Ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému doručovací společnosti
    • V případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na depu  můžete si pro ni zajít
    • Pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží
    • Způsob platby:
    • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku 39kč)
    • Bankovním převodem na náš bankovní účet u Air bank 1610746015/3030 variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

    Každá objednávka je závazná

    (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů tj. 150,-Kč.
    Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

    Kde nás najdete

    Ráj oříšků a dárků

    Rondo Lužiny Zázvorkova 1 Praha 5(cca 50 od metra  Lužiny směrem doleva na náměstíčku Rondo Lužiny)

    Praha 5 Stodůlky 15500

     

    Ráj oříšků a dárků

    Elišky Přemyslovny 450

    Praha 5 Zbraslav 15600

    Mapa oblasti Ráj Oříšků & Dárkúmap expand icon

    Kontakty:

    607560320, 602143907

    Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
    Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.