- Úvod
- JAK NAKUPOVAT »
- Doprava a platba
Českou poštou – obchodním balíkem
Po celé ČR doprava 169,- Kč Dobírečné 49kč
- Zboží Vám zašleme českou poštou jako obchodní balík. Zboží je důkladně zabaleno (protinárazové - bublinkové obálky, krabice apod.) a pojištěné proti poškození.
Zboží je doručeno do 48 hodin. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.
Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy nám přijde objednávka.
Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 13:00 h.
- Při objednávce na Slovensko je poštovné 300 Kč(doručení Českou poštou)
1. Převzetí zboží od dopravce:
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem. Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
V případě dopravy PPL:
Po celé ČR. Doprava 169,- KČ DOBÍREČNÉ 49,-KČ
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u řidiče PPL.. PPL. nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
Doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.
Poznámka:
Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 602143907. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.
V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!
4. Problémy s doručením
Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.
- Na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
- Ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému doručovací společnosti
- V případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na depu můžete si pro ni zajít
- Pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží
- Způsob platby:
- Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku 39kč)
- Bankovním převodem na náš bankovní účet u Air bank 1610746015/3030 variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
Každá objednávka je závazná
(Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů tj. 150,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.