info@orechovekytky.cz

 

Reklama


JAK NAKUPOVAT » Doprava a platba

 

Českou poštou – obchodním balíkem

Po celé ČR doprava 159,- Kč Dobírečné 39kč

  • Zboží Vám zašleme českou poštou jako obchodní balík. Zboží je důkladně zabaleno (protinárazové - bublinkové obálky, krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Zboží je doručeno do 24 hodin. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.

Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy nám přijde objednávka.

Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 13:00 h.

  • Při objednávce na Slovensko  je poštovné 300 Kč(doručení Českou poštou)

 

1. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem. Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

V případě dopravy PPL:

Po celé ČR. Doprava 139,- KČ DOBÍREČNÉ 39,-KČ

Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u řidiče PPL.. PPL. nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 602143907. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

4. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • Na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
  • Ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému doručovací společnosti
  • V případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na depu  můžete si pro ni zajít
  • Pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží
  • Způsob platby:
  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku 39kč)
  • Bankovním převodem na náš bankovní účet u Air bank 1610746015/3030 variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

Každá objednávka je závazná

(Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů tj. 150,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.